söndag 10 maj 2009

money, money, money... & work!

hmm... tack siri for det forra inlagget... :P
shit inte sa langt kvar nu...:S det ska pa ett satt bli jakligt skont att komma hem och slippa bo med den har familjen men fan va trakigt med sverige nar man jamfor med usa.. lilla lilla sundsvall.. borjat kolla upp jobb och sant for fullt nu. funderar lite pa att sticka till norge och jobba ett tag;P men ska val forsoka hitta ett jobb hemma forst sa man har nan inkomst.. nagra forlag??
fattig som vanligt ocksa saklart..:P men lite varre an vanligt nu tror jag. fick betala en jakla massa till banken(pissdaligt system har) for att jag hade dragit over 5 ynka dollar(visste inte ens om det!!). sa da hade dom tydligen dragit 25 dollar varje dag(fran bada kontonen) sa det var ju ganska mycket som att kasta pengar i sjon...
har ju en veckas semester kvar. lutar nog mot att aka till new york just nu. sa jakla cool stad och jag vill verkligen dit igen innan jag aker hem;) men sa vill jag ju till la igen ocksa sa..:P las vegas far det bli nar vi(jag & sofia) fyllt 21:P kom ihag det nu tont vi har tom skakat pa det!!:P
bara nagra veckor tills sofia aker hem ocksa!:S vem ska halla koll pa mig da?!:P far val komma ner till trollhattan sen da;) kolla om alla pratar lika "tyket" som du:P (haha yes jag fick in det!.. lr?:P)
i'm off 2 bed
<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej på dej du....
brorsan din ska till New York nästa år i febr/mars med hockeylaget. du kanske kan följa med som reseledare.../pappa
hör av dig!!!!

Fanny sa...

haha mhm...:P

Angen sa...

Hej tjejen!
nu är de nära tills du kommer hem, frida längtar rejält =)
blir du hemma i sundsvall n'r du kommer hem sen elr ska du åka iväg mer?
kram /Angen