måndag 3 augusti 2009

back home

ja här har det inte hänt mycket på ett tag..;P ar iaf hemma i sverige igen och här är det sig likt:P
tror jag vill skaffa en ny blogg.. blogg.se. den har ar ju så sjukt ful och tråkig och otekniska jag har ju ingen aning hur man fixar sånt what-so-ever.
well well inte så mycket att skriva om just nu.. är hemma igen efter att ha besökt arbetsförmedlingen.. efter att ha varit borta ett år och jobbat arslet av sig så är man ända arbetslös när man kommer hem igen.. yay..
imorrn kommer iaf min käääääääära bäbisastrid(min hund) och hälsar på!!!!:P suger ***** att min "kära" mamma gett bort henne till en annan familj och att hon nu bor 2 timmar härifrån... har lust att röva bort henne och försvinna till en öde ö lr nåt.. ok, kanske liiite dramatiskt.. :P
nä ska kolla om jag kan fixa en ny blogg nu;) ciao då alla (även om det antagligen inte är nån som läser här längre..:P)
byeeeeeee

Inga kommentarer: