torsdag 4 december 2008

bilder

uppsatering med lite bilder.. hinner inte skriva sa mycket mer nu.. men bilder sager val mer an 1000 ord..?:P enjoy.
me & sofia

regn regn regn..


palm springs
hotellet
airplane museum..

giraffer...:P
hemmaplan;) typ en halv millimeters sno men dom tyckte det var jattekul..






hotellet igen..
jag och jeremy.. hehe. far ju inte visa kort pa ungarna. men det blev nastan snyggare sa har..;)
lite booored.
jag och sofia pa bio. vi sag bolt.(:P) det var bara vi och en kille till. men tror vi skramde bort han efter typ halva filmen..:P har seriost varit pa bio sa sjukt manga ganger sen jag kom hit. alskar ju iofs att ga pa bio sa jag klagar inte:P


juldekorerat pa macy's
jag & nallen..
sofia och nallen.. lol:P
cheesecake factory
ett akta leende:P
pigg & glad..:P
li
malin f
thanksgiving hos sofia
sofia fore middagen..
..sofia efter middagen..:P
farjan pa vag hem fran sf
bio.. igen.:P fr ho. anna, gry, siri & antonia(syns inte)
jag och sofia testar fula klader pa ross:P
sofia di leva
..
haha ser ut som ett nerknarkat luder! no offence..:P
tillbaka till fjortisaren..?:P
sexy fjortis:P



the end.

Inga kommentarer: