måndag 30 juni 2008

Fanny Glax & Karolina Mantz:P

Idag var jag först på stan och köpte ett nytt batteri till min kamera och fixade med mitt bankomatkort (inför USA). Sen gick jag och träffade Karro som var där med hennes mamma och syrra, och eftersom dom hade en bil och jag hade en bil så bestämde vi oss för att åka före hem till henne.. Men när vå åkt ut till Bredsand så kommer muppen på att hon inte har någon nyckel in!! Så först satt vi och väntade på att hennes mamma skulle komma hem, men sen visade det sig att hennes mamma inte heller hade någon nyckel!!! Tillslut kom vi in och då var vi tvungna att åka och tröstäta pizza..:P Sen installerade och spelade vi The Sims:P Jag har hade inte spelat på hur länge som helst så det var lite kul igen;) Vi gjorde två familjer. Familjen Glax och familjen Mantz:P Glantz+Max;)
Efter ett tag så hade Ika kommit hem från jobbet så då åkte vi dit och hämtade min gatufest-biljett. Hon var sjukt jävla brun och nu är jag jätteavis!!:P
Iaf, sen åkte vi hem till Karro igen och spelade mer The Sims:P Under hela tiden hann vi typ bara göra simmarna och bygga ett hus:P Men det är ju iofs det som är roligast också:P
Gonatt


Btw, här är en video mamma skickade till mig..:P Jag kanske har dålig humor men jag tyckte den var jäkligt kul:P
http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!
Bra att man kán ha lite koll på dej......jag går och lägger mej nu, nattsuddare!