söndag 29 juni 2008

Oväntat besök...

Idag satt jag bara framför datorn och la in en jäkla massa bilder på min facebook (http://www.facebook.com/profile.php?id=1017411616). Jag tror faktisk att jag har fått en rejäl musarm nu..:P Iaf, så helt plötsligt ringde det på dörren och så stod Vendela och Julia där! Två av mina gamla klasskompisar från Haga och Mimer. Snacka om att jag blev förvånad!:P Det var ju evigheter sen jag såg dom senast! Men det var ju iaf en bra chock:P Det var jättekul att se dom igen;) Hoppas vi ses nåt mer innan alla försvinner åt olika håll.. Men vi ses nog på Gatufesten hoppas jag;)
Förutom det roliga besöket så har det inte hänt så mycket idag.. Har tagit hand om min älsklingsvovve som haltar:( Men hon har fått ligga och slappa i min säng så då blev hon glad:P
Imorrn ska jag (om det blir fint väder) sola och gå på stan med Karro och Linnea;)
Peace out :P

Inga kommentarer: