fredag 27 juni 2008

Första inlägget


Hej allihop!
Det här är mitt första inlägg inför min Au-pair resa till USA, dit jag åker den 28 juli. Idag har jag varit på Amerikanska ambassaden och fixat med mitt visum, och har även varit på ett möte på Cultural Cares huvudkontor i Stockholm.
Just nu är jag rätt hyfsat trött... Fick kliva upp kl: 04.00 för mitt tåg gick 05.10... Sen har jag åkt tåg, väntat, gått runt i Stockholm, väntat, varit på ambassaden och CC, väntat, åkt sight seeing båt och...(suprise suprise) väntat:P Tiden gick därimot ganska fort ändå. Träffade en massa andra au-pairer som också åker till USA nu runt juli/augusti. Tyvärr var det ingen som ska till den sidan av landet som jag ska, men vi får ju hälsa på varandra när vi kommit dit;)
Ja, det är ju ganska ungefär en månad kvar i Sverige nu, så jag har ju lite förberedelser att göra:P Men sen är det ju sommar och man ska ju ha roligt också;) På (ondsdag) torsdag börjar ju Gatufesten här i Sundsvall och då ska vi röja:P Ska träffa mina favvotjejer i morgon också så jag tror jag ska skjuta upp all au-pair grejs tills på måndag :P Orkar inte se ett till papper nu!
Nä, nu ska jag fan masa mig till sängen och sova;)
Gonatt
You know you love me
xoxo
Fanny (hehe jag vet skittöntigt men jag är trött så whatever..:P)

Inga kommentarer: