måndag 8 september 2008

another weekend come and gone..

sa nu ar helgen over.. redan. i fredags blev det ingen ishall for det var stangt, sa istallet akte jag och malin in till san rafael och gick omkring lite.:P i lordags simmade jag, tranade lite och hangde vid poolen:P asskont:P i gar(sondags) staffade jag en tysk tjej som jag traffade pa bussen pa vag hem fran san francisco en gang. hon ar ocksa aupair;) och vi akte ivag till et shoppingcenter och gick omkring ett tag;) jag impulskopte ett par skor ocksa.. men jag har faktiskt lite pengar kvar att spara den har veckan;) an sa lange iaf:P iaf, sa gick vi pa bio ocksa, det finns ju biosalonger i shoppingcentrumet, sa vi tog det som gick just da.. sag filmen "college". den var helt sjuk:P idag jobbade jag och tog med ungarna och badade. sen skulle jag och malin aka och trana pa jcc med bestamde oss for en powerwalk i san rafael istallet:P vi har ju gjort en pakt nu sa fran och med idag ska vi trana minst en timme om dagen annars far man bjuda den andra pa middag:P harda bud:P efter powerwalken akte vi och kopte lite jordgubbar som var pa rea och sen var jag tvungen att superskynda mig hem och se gossip girl:P helt sjukt var den serien ar kung assa:P ja och nu sitter jag har.. maste lagga mig och sooovaaaa. sa that's it;P
gonatt sverige:P
ps: ett grattis till karro som antligen skaffat en facebook:P hoppas du haller den uppdaterad ocksa:P

Inga kommentarer: