tisdag 9 september 2008

titel..?

dagarna rullar pa;) blev en promenad sjalv och en med malin idag, sa an sa lange ar det inget fusk.. sa dar 2 dagar in..:P men iaf:P annars har det val inte hant sa mycket mer. fixade ett bibliotekskort sa jag kan lana film gratis:P och btw sa ska jag och malin borja spela tennis:P det ar typ den sporten har som man kan gora pa 2 pers.. och jag langtar verkligen efter att spela lite bollsporter;) aven om jag typ aldrig spelat tennis:P vill testa att surfa ocksa! ville ju egentligen hamna nara stranden sa jag kunde lara mig surfa under aret men bor ju for langt bort for det.. men nan gang kan man aka till stranen och ta nan jakla surflektion lr nat. jag vill verkligen testa;)

lite halsningar till er dar hemma (aven fast manga inte ar hemma:P):

KAROLINA MAX!!! har du flyttat till uppsala??!! nar hande det liksom? trodde bara du hade hittat ett program du var intresserad av visste inte att du skulle sticka ivag pa en gang! later ju superkul dock;) ar lite smachockad bara:P hehe:P du maste beratta hur det ar!!! bor du i nan studentlagenhet? hur verkar programmet? har du traffat nagra roliga manniskor? du har sakert svarat pa samma fragor flera ganger redan(tro mig. jag vet:P) men jag vill vetaaa!:P

linnea. vet inte om du laser min blogg(:P) men hoppas allt ar bra med dig i norge!! hur lange blir du kvar dar? ar ju helt sjukt vad lange sen man traffade allihop nu!:P

ika. hur ar det med dig da? du maste ocksa skaffe en facebook nu! du ar den enda som inte har en!:P vill ju veta vad som hander med dig;) hur gar det med killen tex?:P

suzana. min trogna lasare:P har nog bast koll pa vad du har for dig:P ha det skitkul i london!!!

familjen adams...er.. glantz/broman:P maste val saga grattis och lycka till till min kara bror:P kommer inte ihag riktigt hur det var...:P men nat brons och nat hockeystipendium lr va fan det var..:P ja bra var det val iaf:P men valj for f*n inte hockey over fotboll!!! blir du hockeyspelare blir du typ en ful, svettig slusk med hockeyfrilla och utslagna tander som far resa till typ.. canada.. blir du fotbollsspelare blir du typ en trendsattare med snygga tatueringar pa latin och med 10 ars kontrakt med nike som far resa till typ brasilien, spanien och frankrike;) hehe:p bara hjalper dig med motivationen:P jaja. frida!! hur gar skolan? och hur mar kelly? skoter du om henne ordentligt?;) synd att emma slutar.. men du har val angen och veronika kvar;) hoppas allt gar bra!! mamma & pappa. som ni kanske marker(pa spraket i inlagget:P) sa ar det battre nu;) var lite smadeppig ett tag men det ar over nu;) ni far ju garna skicka en mick darimot:P installera kameran ocksa sa man kan se er;) bubbeeeeennn!! PUSS!

saknar er allihop och hoppas ni har det bra!!

kraaam

ps. jag malade "facepaint" pa pookie idag..:P valdigt snyggt blev det:P hon var skitnojd:P


hehe.. lite osmickrande bild..:P menmen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej älskling jo jo vad jag saknar dig är det kul eller längar du hem till mig bubben hälsar jag älskar dig så krammar från frida

Anonym sa...

vilken fräck målning, du är sååå konstnärlig du,,,,kan jag skicka dit Bäbis så hon får hänga med runt i san anselmo,hon vill...