lördag 20 september 2008

ok ok update:P

ok dags att skriva har igen da:P jag vet jag har blivit jattedalig pa att uppdatera..:S sorry:P
ok sa i veckan har det val rullat pa som vanligt;) blev darimot ratt less igar(fredag) nar jag vaknade att paul knackade pa dorren och sa att jag maste flytta bilen.. dan innan hade jag parkerat bilen pa skolparkeringen for det var fullt overallt, och sen sa jag det till honom och att jag skulle flytta bilen nar han kom hem, men da sa han att det inte gjorde nat sa da sket jag i det. men pa fredagmorgon sa sa han typ; du kan inte parkera bilen pa skolparkeringen, du maste flytta den pa en gang. assa vada? for det forsta sa hade han sagt att det var ok att sta dar och for det andra sa kunde han val fan flyttat pa bilen sjalv! sen kom jag in igen iaf(rejalt frusen kan jag ju saga..) och da ser jag att det star pa den dagliga lappen jag far varje morgon att pookie inte har nan skola och att jag alltsa ska vara med henne hela dan.. suck. hon gar ju annars i skolan pa fredagar sa jag ar ledig mitt pa dan. dom kunde ju iaf sagt till dan innan..

jaja, for ovrigt saker jag stor mig pa ar alla pryda och pluttinuttiga mammor. seriost. om en unge typ slar sig lite pa fingret lr nat sa borjar dom saklart bola och mamma ar gensat dar och gulligullar och plastrar om dom och det ena med det anrda. det ar ju fan inte konstigt att ungarna ar gnalliga och bortskamda. nagra handelser i lekparken pa jeremys skola.. en gang var jag dar och kollade pa ungarna nar dom lekte, och brevid mig satt en mamma med en unge som sakert var iaf 5-6 basst, och hon har han i knat och ger honom en rosa gosebjorn som spelar en melodi och sjunger babislatar at honom for "han ar ju lite somnig pa ogat"... ??!! en annan gang var jag dar och jeremy lekte med devon (dom 2 ar val kanske inte allas favoriter for dom ar lite av busungar.. men iaf) och dom typ tog lite smastenar och grus och hedde ner i ruschbanan.. det var typ tomt i lekparken forutom dom och nagra andra barn som tyckte det verkade jatteroligt och vill vara med. men nagra javla"soccermums" tycket ju saklart att det var "inapproprate" och kalgade och sa at dom att sluta sa fort dom typ rorde en muskel. jag tycket inte att det var nat fel med det dom gjorde dom bara lekte liksom och dom ar ju fan ungar herregud! devons mamma var inte dar men jag satt typ alldeles brevid. sen borjade dom prata med varann hogt och tydligt om att jeremys "nanny" sitter dar och att hon faktiskt borde gora nat och saga at honom pa skarpen. fy fan vad jag hade lust att smalla till surkarringarna pa kaften assa. man kan ju fan inte klaga och forbjusa minsta lilla gjrej hela tiden. dom maste val fa kunna leka utan att foraldrana ska sta och kommentera varenda lilla grej. fan hemma sa kan barn leka sjalva nar dom ar 7 basst och dom behover inte en vuxen som andas dom i nacken hela tiden. ja det storde mig iaf. men jag sa inget at dom utan sa istallet at jeremy och devon att dom kanske kunde leka lite langre bort med nat annat for det var "vissa foraldrar" som var lite gnalliga. fan vad jag hatar "uptighta" typer.. vill bara sla in lite vett i dom.
ok sa nog med det:P idag (lordag) har det inte hant sa mycket. kom nyss hem fran middag med sofia;) kakade en "sunshine burgare" med avokado och en glass fran "cold stone" efterat, sen tog vi en prommis i san rafael. det var ju ganska morkt och ett tag stannade vi upp for jag skulle kolla min telefon och da hor vi ett morkt "hi" i basstamma och bada tva skriker till som smaflickor och hoppar typ tva meter upp i luften:P visar sig att det bara var en man som stog och rokte utanfor en krog lr nat och han sag lite forvirrad ut efter vi skrev till som grisar:P maste sett jakligt fult ut assa:P fick iaf varldens skrattattack efter det:P sjukt kul:P
imorrn vet jag fortfarande inte riktigt hur det blir. skulle ju in till sf med en ny tjej, men jag vill ju ocksa till ikea med sofia, och har forsokt fa tag pa den nya tjejen (malin, en ny malin:P) for att kolla om hon vill till ikea istallet men jag har fel nr sa det gar inte sa bra..:S ska foroka fa tag i henne annars far alla aka in till forja ocksa far vi bastamma hur vi gor dar:P fan vad jobbigt livet skulle vara utan mobiltelefoner assa;)
just ja, jag och malin har antligen borjat spelat tennis nu:P man ar ju inget proffs direkt..:P har ju bara spelat en sadar 2-3 ganger pa idrotten pa skolan:P sa tekniken sitter val inte klockrent:P men forhoppningsvis sa har man lite bollkansla i sig efter alla ar av fotboll sa man ska val kunna lara sig det ocksa:P men det ar klart att det ar roligare att gora saker nar man ar bra pa det:P men vi ska fan trana och bli proffs pa det har;) wimbeldon nasta:P
det ar ju det har med fals-leg ocksa.. jag och sofia har funderat pa det dar.. med det verkar lite skumt att gora det sjalv. det kommer ju inte se akta ut direkt.. det ar ju bast att typ ha ett riktigt leg av nan som ar 21 eller mer:P sa ar det nan dar hemma som har ett gammalt leg liggandes sa skicka garna hit det:P
ja allt vekar ju ga bra hemma;) alla pluggar och jobbar och mamma ska ha mer valpar.. allt ar som vanligt:P
jag ska upp tidigt imorrn..
so long suckers!
:P

Inga kommentarer: