torsdag 23 oktober 2008

finally:P

where to begin..
var val en sadar 2 veckor sen jag skrev har nu och jag kan omojligt komma ihag vad som hant under den tiden:P hander ju nat varje dag kanns det som.. inte alltid bra saker.. hade iaf en period da jag bara hatade allt och ville harifran.. men det har val blivit battre.. det ar bara sa sjukt mycket med familjen(mannen i familjen) som bara ar blah.. kan inte ens rabbla upp allt for det ar minst nanting varje dag.. tex. sa skrev han igar ut en hel bunt med papper om allt fran kidnappade barn till bromsstackor som jag ska lasa och kunna typ.. suck. och idag sa han att jag inte far lagga ut bilder pa barnen pa internet.. seriost hur vet han att jag gor det da? har han hittat min blogg lr? hoppas fan att han inte oversatter det jag skriver ocksa...:S det ar fan inte hans "buisness".. men han ar seriost som en jalva hok over en hela tiden och jag borjar fan bli paranoid ibland och tror att han har dolda kameror lite overallt.. for real..
aja.. blir bara deprimerad av att tanka pa det sa vi skippar det idag;)
annars sa har jag val hangt med dom andra aupairerna.. vart in i sf, bio(eagle eye, body of lies), bowlat:P(biler i forra inlagget:P jag vann!! kan ni tanka er?! jag har aldrig vunnit i bowling forut:P var iofs bara 2 personer och 4 poangs skillnad men anda:P, cyklat.. tja vad har vi gjort mer.. atit:P och just ja jag ringde hem till nagra kompisar hemma i sverige:P hehe det var kul:P
na nu ska jag ivag till malin och kolla pa grey's anatomy:P
ha det bra! kraaaam

Inga kommentarer: