onsdag 29 oktober 2008

r.i.p.

lilla peggy slet sorgligt nog sonder knat och efter en misslyckad operation sa var dom tvungna att ta bort henne.. (for er som inte vet var peggy en av vara hundar dar hemma;) trakigt for hon var sa ung och go och glad.. men jag hade ingen djupare "connection" med henne eftersom hon var valdigt ung och jag har ju nu varit borta i typ 3 manader..
men det saktar ju inte ner dar hemma for det. just nu ligger det 5 sma valpar i mitt rum;) det var greta som klamde ur dom for typ 1-2 veckor sen;) jag sager bara en sak; dom ska ut ur mitt rum innan dom borjar skita overallt!!!
en annan sak ocksa, min svenska ar verkligen "messed up"! kan fan inte prata normalt langre. det finns alltid sa mycket battre uttryck och ord pa engelska. kan ju iofs vara 3 ar som spinnare som satt sina spar ocksa..;)
sa igar var det sista swing-lektionen:P ganska skont att det ar over faktiskt:P men det var ju en "experience" det ocksa:P(dar, ser ni vad jag menar!! uurghh..) forsta november kommer iaf nya scheman ut sa da far det bli en mer hipp dansklass:P eller nat helt annat kanske;)
vadret har ar just nu valdigt "up-and-down". pa mornarna ar det verkligen tortyr att kliva upp for det ar kolsvart och iskallt!! det ar sa javla kallt i huset for dom tror fan inte pa upvarmning har! bara ac. iaf. sen ar det ratt kyligt pa formiddan men solen smyger sakta fram och sen vid 2-3 ar det asvarmt(i solen) och man svettas ihjal i sina langbyxor och tjocktroja. sen pa kvallen blir det kallt igen. men men. det ar ju battre an hemma i sverige iaf:P horde att det borjat snoa..? nice. kommer seriost sakna snon. jag alskar ju egentligen vintern. men bara nar det ar vit och mysig sno. hatar slask och nar det ar sa kallt att benen domnar bort..:P
tja.. til helgen ar det halloween. far se var det blir da;) har inte kopt nan kosym heller.. varfor ar jag alltid ute i sista minuten? det sugen ju annu varre ocksa eftersom jag inte har nagra pengar kvar.. och namde jag att jag fick parkeringsboter?! jag stog parkerad vid en matare ch slangde i alla mynt jag hade och sen var jag kanske 5 min sen.. 28 dollar.. fy fan. dom ar som hokar har assa. plus att dollarn har stigit till typ 8 kr.. drygt.

greta och valparna:P
valpar i stora lass.. ok inte sarskillt stora.. blev bara 5 st..:P




ok eftersom jag ar sa jakla dalig pa att ta kort sa snor jag fran andra:P hehe:P

typ varldens minsta bh. dom tillverkar bh:ar till typ spadbarn har.. sjukt. tror det ar AA lr nat.. pumpkin patch..;)
vi har ett eget litet gympapass i malins stuga:P har gor sofia.. nanting..:P


pa bio..:P

1 kommentar:

Anonym sa...

hej baby.
jag saknar dig,igår kom första snön här hemma..mysigt.
hur ska jag klara mig utan dig på jul?
kom,hem.älskar dig så kram