måndag 6 oktober 2008

helgen



annu en helg over.. i fredags gick jag pa bio med sofia, malin f och 2 nya tjejer; anna(svensk) och gry(norsk). sag nick and norah's infinite playlist. sjuuuukkkttt braaa:P loved it!
nar vi skulle hem fran bion sen sporegnade det. forsta regnet sen jag kom hit. jaja.
i lordags hangde jag och sofia hemma hos malin f och kollade lite resor och sant. typ hur mycket det kostar att aka till hawaii eller mexico. eller bara en helg till LA. vi maste ju utforska landet lite;)
i sondags "jobbade" jag pa barnkalas:P jag fick betalt 50 dollar for att kolla lite pa ungar, snacka med malin och kaka tarta;P ratt lattfortjanta pengar faktiskt:P
nu ar det mandag igen och jobbet borjar.. ska snart ivag till min uppkorning. wish me luck!
cya

1 kommentar:

Anonym sa...

vi håller tummarna här i Sundsvall:)