fredag 14 november 2008

fanny

ja for er som inte vet vad fanny betyder pa engelska tanker jag inte beratta det for heller.. aven om det finns att hitta i vilket lexikon som helst men jaja..
sen jag kom hit har jag inte nansin sagt mitt namn och det inte har foljts av ett "WHAT???" jag funderar seriost pa att byta till ett enkare namn medans jag ar har.. nat amerikanskt.. har ar ju fanny kanske lite skumt att heta;) man kan fa lite konstiga blickar ocksa:P
"can you spell that for me?"
"F-A-N-N-Y.."
"..."
hmm.. konstiga svenskar tanker dom val.. men iofs sa ar ju dick eller pitt lika konstiga namn egentligen:P
har ar en bild pa vad ena planet hette som fanns pa WWII airplane museumet vi var pa i palm springs.. ironi..:P

blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
i palm springs var det mycket palmer. och sen nagra palmer till. seriost det var smockat. det roliga ar ju att det ligger mitt i oknen pa det ar lite smacoolt;)
vi var ocksa upp pa berget(det ar ju omringat av berg) dar det var nagra millimeters sno och alla tyckte det var skitcoolt och kul.. ja.. sno har man ju aldrig sett forut..
har en varig storta ocksa om det ar nan som ar intresserad..:P
na nu ska jag dra ivag till cheesecake och sen se nya bondfilmen sa maste sticka nu;)
lagger ut lite bilder sen.. men mamma du vet vad dealen ar..;)
:P
byeee

1 kommentar:

Anonym sa...

du heter ju Rebecca också men Fanny är fränt, Frida