tisdag 4 november 2008

dripp dropp, 5 minutes of fame & big decisions!

jag har varit med pa tv! i usa! ok det var typ 2 min pa nyheterna dar dom fragade mig vad jag tyckte om regnet men iaf..:P pa tal om regn.. shit vad det regnade i lordags! nara oversvammning assa...:S jag skulle ga in till san rafael for att hinna en svang pa fedex och sen ta bussen till sf, och jag var totalt genomblot. det droppade verkligen vatten fran mig.. sen var jag tvungen att ga runt i det tills det torkade.. konstigt att jag inte ar sjuk assa..:P iaf. jag, malin f och hennes kompis alex som ar har och halsar pa fran sverige akte in till sf for middag och utgang. det blev middag pa cheesecake factory efter typ 2-3 timmars vantan.. det var ratt packat med folk dar;/ efter maten delade vi pa en cheesecake, en flaska vin och nagra cosmos och sen gick vidare. vi skulle forst pa en kubb som heter apartment 24 men eftersom det typ kryllade med poliser utanfor blev jag lite nojig over mitt felk-leg och vi gick till en annan klubb forst, men den var full med latinos sa vi gick till den andra anda:P gick iaf bra med legget:P var iaf en kul kvall;) malin har alla bilder sa det far bli senare;)
btw, pa fredag ska jag och familjen tydligen aka till palm springs;P fick veta genom ett mejl.. ok.. jaja blir val kul hoppas jag;)
fick en troja, en mascara, en mossa och 2 par vantar av familjen hemma ocksa:P borjar bli jakligt kallt har nu..
ni dar hemma skaffa skype!:P ar ju valdigt dyrt att ring till mobiler men har man skype ar det gratis;)
election day! yay obama vann!!! wihoo:P bara det blir "nej" pa proposition 8!! ar sa jakla pissed pa alla idiotiska reklamer for "ja"!! idioter..
hehe jaa.. hors sen:P byee

Inga kommentarer: