fredag 7 november 2008

palm springs

sa fick reda pa av jeremy att min familj rostade pa mccain.. det sager val allt..
ar ocksa sa javla trott pa att hora fran jeremy vad paul sager for skit om mig till honom. han kan inte saga det till mig utan sager det sedan till hand 7ariga son och sen far jag hora det genom han.. och bara allmant sa sager han inget direkt till mig utan ger "dissar" genom barnen. och typ fragar ut barnen nar jag ar dar for att typ fa fram nat negativt.. kanns som man maste ga pa nalar hela tiden for att forsvara sig.. less..
ska aka till palm springs med familjen om typ en halvtimme ocksa.. flyget gar kl 8(fredag) och va kommer hem tisdagkvall.. sa 4 dagar instangd med familjen dygnet runt i palm springs.. hoppas det ar varmt och att jag far vara ledig sa jag kan bada och sola. annars dor jag. ingen dator eller typ kontakt med nan pa 4 dagar!! suger att man inte ska dit med en kompis istallet.. da hade det blivit skitkul.
jaja.. maste ga nu. na hor val fran mig igen nar jag kommit hem. blir nog ganska beroende pa den har resan om jag kommer stanna med den har familjen lr inte... ar bara sa allmant less och trott pa familjen hela tiden.. saknar fan sverige och alla normala manniskor!! dom gor ju bara fel har! blir sa himla irriterad pa sa mycket och manga. det ar sa manga smasaker som stor mig for dom gor bara saker pa fel satt och gor det mer komplicerat an det behover vara. hemma i sverige ar folk sa mycket "brightare";) ok ska ga pa riktigt nu:P hors val sen da, bye

Inga kommentarer: