onsdag 23 juli 2008

and the packing begins...

ok så nu inatt har jag äntligen börjat gå igenom min garderob. eller rättare sagt rivit ut alla kläder i rummet så man inte längre ser mitt golv.. min hund blötte ner min säng också så det är inga lakan eller nån dyna i den och jag vet inte vart jag ska sova...:S suck va drygt..
har iaf kommit fram till att jag aldrig kommer att få plats med alla mina grejor så det är väl dags att börja få panik nu lr..?



småless..? jag..?
morfar bjöd mig iaf på middag ikväll med en tant som har varit i usa 17 gånger(!) hon älskar usa och pratade på om hur bra det var och hur många trevliga amerikaner hon har träffat. det var kul att prata med nån som var lika galen i usa som jag:P dom flesta är ju annars mest emot och neggon när det kommer till staterna.
nä, nu ska jag väl ta och sova... vet inte vart bara..:P gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åh, 365, sjukt många dagar. Åk inte!