söndag 27 juli 2008

goodbye!

OMFG!!! sista natten i sverige!!!!!!! jag hoppas verkligen att jag har fått med mig allt och att mitt plan inte kommer strejka.
Det har fortfarande inte riktigt gått upp för min hjärna vad som händer... jag vet ju vad som händer men jag känner mig alldeles för sjukt lugn för nån som ska dra iväg till ett främmande land och till främmande människor i ett år..
så avskeden har redan varit.. med mamma, frida och filip iaf. pappa ska ju med mig till arlanda. filip stack till en kompis utan å säga hej då så mamma ringde upp han vid 12 och tvingade han att säga hej då:P det var också det han sa. (filip- hej, hejdå. jag-...):P mamma är väldigt lik mig i avskedssituationer.. eller det kanske är jag som är lik henne..:P whatever:P hon har inte heller riktigt fattat vad som händer, men hon lär väl ringa en del imorrn innan jag gått på planet:P frida totalt bröt ihop. det är verkligen en tjej som kan visa sina känslor;) när man äntligen trodde att hon hade grinat klart så såg man att läppen började darra åsså var hon igång igen..:P men det är ju ändå på ett sätt kul att veta att hon alltid saknar en jättemycket när man är borta;)
sen är det ju astrid då.... jag kanske är en dålig människa och dotter och syster och kompis eller nåt men jag kommer nästan sakna min gullbäbis mest av allt!! till och med mer än min dator!:P jag vet ju att jag kommer kunna hålla kontakt med familj och vänner med msn, mejl, blogg, web-cam, skype mm. men bubben kommer jag ju verkligen inte se på 13 månader!! förra året när jag åkte till thailand i en månad så vart hon lite konstig och "distant" när jag kom tillbaka.. men det blev ju iofs bra sen igen, men jag är bara orolig att hon typ glömmer mig lr nåt!! ett år är ju ändå sju hundår!;)
jaja, här babblar jag bara på om min hund när jag egentligen borde lägga mig och sova eftersom jag ska upp om fyra timmar... suck.. det är som goda gamla skoltiden:P
iaf. vill bara säga till alla er där hemma att jag kommer SAKNA ER allihop!!!! hoppas verkligen att nån kommer och hälsar på mig i lilla usa:P
samtidigt så känns det också jävligt spännande och jag hoppas det blir ett grymt år!!
sist men inte minst vill jag skriva en liten hälsning till min gullsyster frida:
du vet att jag kommer sakna dig supermycket men ett år går fortare än du tror och snart är jag hemma igen;) du får ta hand om kelly och pussa och krama lite extra på astrid åt mig! vi kommer höras på msn också så du behöver inte oroa dig;) älskar dig rävtungan! pussss och kraaam från din älsklingssyster:P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejdå igen gumman! Hoppas att allt gick bra med flyget och att du är lååångt bort i stooora USA nu och inte sitter och häckar på någon tråkig kall bäck på Arlanda :P Skriv mkt blogg så att vi kan läsa om vad du har för dig :) Kramkram

Anonym sa...

hej gumman. jag älskar min lilla fanny mäst jag glummer inet bort dig kram

Anonym sa...

hoppas allt gått bra, vi väntar på att få höra från dej.
Kram mamma och pappa