torsdag 24 juli 2008

mamma mia!

såg mamma mia med mamma idag:P skulle gå med linnea men så fick hon en sista-minuten-uppkörning så då fick jag dra med mamma istället:P filmen var faktiskt jätterolig:P den var lite kliché och puttenuttig men det är ju en musikal-film så vad annars kan man vänta sig:P
btw, fick sova i min brorsas säng igår för min dyna tvättades och jag orkade inte bädda om...:P plus att det är sommarlov så filip bor typ inte hemma längre. han sover borta typ varje natt så hans säng står för det mesta tom..;) vaknade iaf av att greta slickade mig i ansiktet (inte det mysigaste sättet att bli väckt på... och btw greta är en hund..:P) och sen bjöd farmor och farfar på lunch (det blev lunch direkt, ingen frukost idag heller:P) efter det åkte jag hem och försökte packa igen, men jag gav upp lika fort.. jag har lyckats riva fram alla mina skor på golvet också så allt ligger utspritt överallt men längre än så kommer jag inte...
nä, imorrn ska jag fan göra lite nytta! ska städa rummet och iaf packa en väska;)

Inga kommentarer: