måndag 21 juli 2008

blabla..

ok, så idag har jag varit och köpt lite nödvändiga och tråkiga grejer som typ rakhyvlar, mascara, ansiktsrengöring och hudcreme... det är sjukt tråkigt att lägga pengar på sånna tråksaker.. men men, eftersom jag brukar sno mammas grejer här hemma så har jag ju inga egna att ta med mig annars..
var mitt på stan och helt plötsligt hör man ett gällt skrik och nån som börjar asgarva och säkert halva stan hör det... frida glantz. när hon träffar mig nånstans oplanerat är det som om vi inte setts på typ ett århundrande, även fast vi bor i samma hus och vi träffar varann typ varje dag.. men just nu är hon ju iofs inte så glad över att jag ska åka.
när jag kom hem skulle mamma ut med hundklanen och jag föjlde för en gångs skull med helt frivilligt.. vi hann typ gå i 5 minuter innan det började spöregna och åska.. det är så typiskt min tur.. det kan ju iofs vara rätt mysigt att gå i regnet, men det är ju kanske inte det smartaste att gå i skogen under träden och på bergen under elledningarna när det åskar.. sen är det ju lagom mysigt att sätta sig dyngsur i en bil med 4 blöta hundar efteråt..
sen åkte jag och hämtade min andra resväska, så nu har jag 2 tomma resväskor som måste packar... suck. jag känner ju tyvärr mig själv och vet att jag kommer skjuta upp det till sista möjliga stund.. mitt amerikanska körkort ska komma imorrn också... och gör det inte det så är jag nog lite fucked asså..:S
idag bokade jag biljetter till mig och linnea för mamma mia! ska bli kul att gå på bio igen. jag har inte gått på bio på hur länge som helst.. förut gick jag typ hela tiden men nu kan man ju ladda hem det man vill se så det känns liksom rätt ovärt.. det är ju så sjukt dyrt att gå på bio. men det är ändå en speciell känsla att se en film på bio.. såg faktiskt breakfast at tiffanys för första gången nånsin idag. det är ju en såndär klassisk film som man bara måste ha sett. det var väl helt okej men jag har ändå lite svårt för äldre filmer. därimot älskar jag låten -moon river! underbar.--> http://www.youtube.com/watch?v=TvBGF7W4ALQ
ok ganska ointressant babbel men det är inte roligare än så här just nu..:P
smell ya later

Inga kommentarer: