lördag 26 juli 2008

jävla strejk..

ok så idag ringde en kille från aupairhuvudkontoret i boston och sa att lufthansa kanske ska gå i strejk på söndag...!:S så vi som ska åka till usa på måndag kanske måste bokas om till ett nytt flyg som kan gå på måndag eller dagen efter..... men alla måste åka till flygplatsen iaf för att kolla hur det blir... typiskt. ska med tåget som går 06.13 på måndagmorgon och kommer redan få vänta i flera timmar på flyget jag har nu... jag kommer säkert inte få åka förens på tisdag.. hoppas flygbolaget pröjsar för typ hotell eller nåt då...
jaja.. packningen går ju i snigeltempo också... jag kan fan inte bestämma mig över vad jag ska ta med mig och vad jag ska lämna...
linnea och sandra var förbi ett tag... är konstigt att man inte kommer träffa nån av dom på ett bra tag...
det är helt galet va nära det är nu:S på måndag vid den här tiden kanske jag är i new york! shit pommes!:P
måste pussa lite på min gullbäbis nu.. kommer sakna henne sjukt mycket!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

hej fanny jag saknar dig
är det kul i usa längtar du hem älskar dig, frida