onsdag 9 juli 2008

will smith <3



eftersom jag är fattig och en dålig människa så laddar jag hem filmer innan dom kommit på bio... laddade hem och såg Hancock igår och även om det var dålig kvalitet så måste jag säga att den var skitbra! jag ÄLSKAR Will Smith!!:P han måste ju seriöst vara det mest karismatiska människan i hela världen!;) och charmig, och rolig, och bra skådis, och snygg! hehe:P såg I Am Legend för ett tag sen också;) det finns nog inte många andra skådisar som kan spela in en över 2 timmar lång film med bara sig själv och en hund och ändå göra det jävligt interessant och bra;) respekt:P




fler kommande filmer jag vill se är Mamma Mia! och The Dark Knight. en abba-musikal-film och en batmanfilm med döda(buhuuu:'( ) Heath Ledger.. lite olika teman men jag är väldigt varierande när det gäller film;) gillar det mesta:P

1 kommentar:

Anonym sa...

okey....är det du gör på nätterna..
:(