fredag 18 juli 2008

det är nära nu..

har jobbat måndag, tisdag, onsdag och torsdag.. med frida asså, men det är iaf skönt att jag fått jobba lite så man kanske kan dra in lite pengar..;)

har varit lite med karro onsdag och idag också, eftersom hon åker till frankrike på imorrn och hinner inte komma hem innan jag åker till usa.. dit jag åker om typ 9 dagar...:O

det känns konstigt.. jag kan liksom inte fatta att jag inte kommer se henne på flera månader..:( som tur är ska hon komma och hälsa på mig nåt när hon fått ihop lite cash:P

karro:
jag vet att vi båda är dåliga på att säga hej då till folk (du är väldigt känslosam och jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller säga..:P) men du ska iaf veta att jag kommer att sakna dig jättemycket!!! du är en superbra kompis och jag är jättejätteglad att jag har dig i mitt liv!! love youuuu!!!:P:P


Inga kommentarer: