fredag 8 augusti 2008

djavulsbarn och utkladningsklader

ok.. sa idag har jag haft konstiga ryckningar i mitt hogra ogonlock hela dagen... skitdrygt..
idag har jeremy fortfarande varit storig.. orkar inte med hans barnsligheter och fejgratattacker.. och ungen lyssnar aldrig pa mig!! sjukt frustrerande! han ar fan 7 basst! nar ska han sluta bete sig som en 2aring?! har lust att bara skaka till han.. men som dom larde oss pa traningsskolan: "never shake the baby!". och eftersom han beter sig som en baby sa antar jag att det galler for honom ocksa.. men ung****** gar mig verkligen pa nerverna!!
ok sa da har man fatt ut lite frustrationer.. annars kanns det som om jag jobbar 24/7... aven om jag ar "ledig" sa ar ungarna och foraldrarna alltid omkring en.. och det ar ju inte ett stort hus som man kan "forsvinna" i heller... maste bort harifran snart.. nar jag fatt mitt jakla korkort far dom fan lana ut bilen sa att jag kan ta mig till en riktig stad iaf.
efter att paul hade kommit hem fran jobbet idag sa hangde djavulsbarnet(jeremy) med honom ett tag sa jag och pookie(annika) kunde "leka" sjalva.. skont(!) jag hittade hennes utkladningsgarderob (jag svar att hon har mer utkladningsklader an vad hon har vanliga klader) och hon kladde ut sig i olika kostymer:P hann ta nagra kort innan kameran laddade ur..;)

prinsessa..

..hast..

..rodluvan..
..superpirat..
..och alva:P men hon tog bort vingarna:P

jag har inte knappt sa mycket bilder men har ar nagra fran dar jag bor..;)

vagen..
kyrkan som ligger mitt bland husen.. prasten som bor dar ser ut som en hippie, har ankor som husdjur och klingar i klockan varje timme..
gatan vi bor pa.. och pookie..
huset..;)
ja nu ska jag val ga och lagga mig... ar antligen ledig imorrn men maste anda till banken innan typ halv 10 far sen ska jag tydligen med familjen till san francisco..
over and out!:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej fanny hur är det jag sitter här nu och tänker på dig
puss älskar dig från din sysster frida

Anonym sa...

Hej Fanny!
Jag forstar vad du menar med djavulsbarn. Har ocksa en 7aring och ta hand om a han lyssnar fan aldrig pa mi heller. Aja man kanske vanjer sig eller kommer pa nat bra knep for att fa dom att lyssna. Hoppas du har det bra annars! /Malin