tisdag 5 augusti 2008

stay positive! :)

ok. sa hittills har jag mest fokuserat pa det negativa.. dom som kanner mig ar nog inte direkt forvanad over det, men har kommer en chocker... i det har inlagget ska jag vara positiv!!:O
idag var det iaf maddes sista dag har. hon akte och hamtade sina kompisar pa morgonen (som bodde pa san anselmo inn, sa sorry allihopa som vill komma hit.. ni far nog ocksa bo dar isf for familjens hus ar for litet..) iaf sa akte hon forbi huset en gang till for att saga hejda. paul var pa jobbet, men vi andra var hemma. kirsten borjade forst grina nar hon kramade henne..:) barnen fick val lite glansiga ogon ett tag men sen blev dom genast jatteglada igen och ville visa alla fortet som vi hade byggt.. dom ar ju som dom ar..:P sen akte dom iaf ivag med sin hybil (med ett trasigt framljus) mot los angeles. a vad roligt for dom!!....hmm.. ok positivt var det! sen akte vi och hamtade upp mitt social security number som nu var klart och sen akte vi till gymmet och bytte maddes medlemsskap till mitt;) sen akte vi hem och jag tog barnen till "the green" det ar typ en stor grasmatta. jeremy tog med sina golfklubbor och skulle skjuta lite. han skryt hela vagen dit om hur bra han var pa golf men nar vi val kom dit tog det typ en kvart for honom att traffa bollen...:P vi spelade ocksa pingis idag och det var samma sak dar.. det ar inte direkt nan sportfamilj jag hamnat hos. annika hade med sig en fotboll till "the green" sa jag tankte att man kanske kunde sparka runt bollen iaf.. men dom ville hellre leka med pinnar, bygga hus, leka jagis, brottas och att jag typ slangde omkring dom..:P

annika och supercheep i bilen:P

jeremy i mina brillor:P sa fort han far chansen snor han dom eller gar igenom min vaska.. bast att inte ha omtaliga saker dar..;)

jag och annika pa "the green". vi var helt ensamma dar, det var faktiskt riktigt mysigt:P
jag och jeremy:P

Inga kommentarer: