måndag 11 augusti 2008

flying solo!

idag var forsta dagen som jag var HELT sjalv HELA dagen med dom sma monsterna;) gick faktiskt bra:P som vanligt far man tjata ihjal sig innan dom lyssnar.. men jag overlevde iaf:P pookie hade gymnastik idag sa jag skulle ta dit dom.. och jag hade bara varit dar en gang innan.. men vi hittade faktiskt;) vi kom kanske nan minut forsent men va fan.. fint folk anlander alltid sent..:P vi cyklade dit. dom har en san dar "2 in 1" cykel som jag far kora och pookie sitter dar bak..:P
resten av dagen lekte vi i parken, kladde ut oss, malade, exprimenterade, byggde ett hotell, lyssnade pa musik, dansade och massa annat.. det ar sjukt vad mycket man hinner med pa en dag..:P
jag borjar flagna ocksa! glommer ju jamt att ta pa solskydd sa nu har jag varldens ojamnaste branna:P
har forresten varit i usa i 2 veckor nu.. helt sjukt..:P

my superheroes..:P

Inga kommentarer: