onsdag 6 augusti 2008

i love you..

shit va trott jag ar nu... jobbade fran 7 pa morgonen till typ 6 pa kvallen... dryygt. jeremy gick mig pa nerverna och jag ville verkligen smalla till han flera ganger.. hade det varit typ filip hade jag gjort det ocksa.. men sen satt jag och pookie(annika) i sandladan..:
annika -fanny?
jag -yeah?
annika -i love you.
jag -...
naaaawww:P ar hon inte go?:P da blev ju dag genast lite battre och sen akte vi och kopte ett hus till marsvinet som dom tar hand om i en vecka, och sen at vi ute(igen..) jag testade pa crabcakes. det var inte sa gott..
sen nar jag satt mig vid datorn sa sag jag att jag hade fatt en massa gulliga mejl och da blev jag lite gladare igen;) hinner inte svara pa alla nu men gor nog det imorrn;)
na nu maste jag ga och lagga mig. familjen har ju (suprise, suprise) redan sovit ett bra tag..
over and out!

Inga kommentarer: