tisdag 5 augusti 2008

hallelujah!!

2 inlagg pa en dag, men jag var ju bara tvungen att saga wihoo! det ar ett mirakel! min ipod funkar igen!! eller ok kanske inte igen.. tydligen sa hade den bara laddat ur nar jag hittade det simmandes i min pase pa flyget..:P det var darfor den var stendod:D hehe..:P darimot sa har en av "plopparna" pa mina horlurar till telefonen forsvunnit sa jag kan typ inte lyssna pa den langre... ja.. ar det inte det ena sa ar det det andra..:P
btw sa ringde den dar tjejen upp igen som hade ringt forut;) tror hon heter malin. hon har redan varit 5 manader pa ett annat stalle men trivdes inte med familjen och flyttade hit istallet;) hon bor iaf tydligen jattenara sa det kanns jatteskont att man antligen kommit i kontakt med nan som bor i narheten. da kan jag gora nat annat an att sitta pa rummet pa min fritid..;)
inte for att jag bara sitter har och degar:P ikvall var jag faktiskt ute och gick (sjalv!) jag gick uppat dar det var jattefin utsikt, och pa vagen sag jag typ 3-4 renar (lr vad fan det var for djur) dom typ bara stog och stirrade pa mig och en kutade darifran..:P sen hittade jag till och med tillbaka till huset HELT SJALV! hehe:p jag har ju inte direkt varldens basta geografisinne.. jag kan typ ga in i en affar och nar jag kommer ut har jag ingen aning vilket hall jag kom fran..:P aja iaf sa nar jag kom hem (klockan var da HALV NIO!!) sa var huset kolsvart och alla lag och sov!! assa jag blir typ tokig! jag ville ju ta en dusch da men det kunde jag ju inte eftersom badrummet ligger vagg i vagg med barnens rum och da skulle ju dom vaknat.. det ar seriost helt sjukt vad tidigt dom lagger sig!!
sjalv kommer jag nog inte lagga mig pa ett tag.. klockan maste iaf pasera 10 innan jag ens kan borja tanka pa att ga och lagga mig..
eftersom klockan ar halv 7 pa morgonen dar hemma sa blir det ju fel att saga godnatt...sa GOD MORGON SVERIGE!!!:P

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh, söta ni var på korten :) Hoppas du har det bra där booorta och inte saknar kalla sverige! :)